امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
- مراسم یومُالعَباس در حمیدیه خوزستان
- توکلیزاده: تجمعات مردمی تهران باید در تراز اربعین ساماندهی شود
- بقائی: مبنای کار مذاکرات «تعهد در مقابل تعهد» است
- کار در سایه موشک و پهپاد؛ رکورد تازه تولید در فاز ۱۱ پارس جنوبی
- شکایات خانواده شهدا و آسیبدیدگان جنگ در خوزستان باجدیت پیگیری میشود
اولین تمرین قهرمانان ارمنی با تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان
اعضای المپیکی تیم ملی فرنگی ارمنستان که برای همراهی تیم شهرداری روز گذشته وارد اهواز شدند، امروز اولین تمرین خود را با تیم مسجد سلیمانی پشت سر گذاشتند.
به گزارش شهرآوا خبر، مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی روز پنجشنبه هفته جاری (۲۲ آذر) با حضور چهار تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی، شهرداری مسجدسلیمان، دانشگاه آزاد قم و آلینوس اسلامشهر به میزبانی تیم مسجدسلیمان در شهر اهواز برگزار خواهد شد تا قهرمان لیگ این دوره مشخص شود.
تنها تیمی که در این مرحله از کشتیگیر خارجی در ترکیب خود استفاده خواهد کرد، همان تیمی است که در مرحله مقدماتی نیز اقدام به جذب دو کشتیگیر ارمنی کرده بود؛ تیم شهرداری مسجدسلیمان.
این تیم در مصاف رفت و برگشت با نفت و گاز زاگرس جنوبی، اسلاویک گالستیان در ۶۷ کیلو و مالخاز آمویان را در ۷۷ کیلوگرم در اختیار داشت و در مرحله پایانی علاوه بر این دو نفر، آرتور سارگسیان روس را در ۹۷ کیلوگرم به خدمت گرفته است.
شب گذشته آمویان و گالستیان وارد اهواز شدند و صبح امروز (سهشنبه) نیز اولین تمرین خود را با تیم مسجدسلیمان زیر نظر مهرزاد اسفندیاریفر و امیر قاسمی منجزی مدیرفنی و سرمربی این تیم انجام دادند.
سارگسیان نیز امروز برای همراهی تیم شهرداری در دو مسابقه روز پنجشنبه وارد ایران میشود.
شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


