امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 515
  پرینتخانه » اجتماعی, مسجدسلیمان تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2023 - 15:55 | | ارسال توسط :
📌مشارکت عملی شرکت‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان در طرح کاشت 1 میلیارد اصله نهال؛

۱۰۰۰۰ اصله نهال برای توسعه فضای‌سبز به مناطق نفتخیز جنوب ارسال شد

تعداد ۱۰۰۰۰ اصله نهال تولید شده در گلخانه‌های شرکت‌بهره برداری‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان جهت کاشت و مشارکت در طرح بزرگ کاشت ۱ میلیارد اصله نهال دولت‌سیزدهم به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ارسال شد. به گزارش شهرآواخبر به نقل از روابط عمومي شركت‌بهره‌برداري‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسليمان، رییس اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این شرکت در گفتگویی ضمن اعلام خبر بالا […]

۱۰۰۰۰ اصله نهال برای توسعه فضای‌سبز به مناطق نفتخیز جنوب ارسال شد

تعداد ۱۰۰۰۰ اصله نهال تولید شده در گلخانه‌های شرکت‌بهره برداری‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان جهت کاشت و مشارکت در طرح بزرگ کاشت ۱ میلیارد اصله نهال دولت‌سیزدهم به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ارسال شد.

به گزارش شهرآواخبر به نقل از روابط عمومي شركت‌بهره‌برداري‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسليمان، رییس اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این شرکت در گفتگویی ضمن اعلام خبر بالا اظهار داشت: این اقدام در راستای تعهدات و علاقمندی‌های این شرکت به مقوله محیط‌زیست و توسعه‌ی فضای‌سبز صورت گرفته است.

غلامعباس صفرپور افزود: طی این اقدام تعداد ۱۰‌هزار اصله نهال شامل گونه‌های مثمر و غیرمثمر بومی و سازگار با آب‌وهوای اقلیم خوزستان شامل: زیتون تلخ-کَهور-آکالیپتوس و کُنار از گلخانه‌های تازه احداث این شرکت بارگیری و جهت کاشت‌و‌توسعه فضای‌سبز به مدیریت عملیات‌غیرصنعتی شرکت ملی‌مناطق‌نفتخیز‌جنوب ارسال گردید.

به گفته‌ی وی، سال گذشته و در راستای عملی سازی طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال در دولت سیزدهم، تعداد ۸ باب گلخانه هرکدام به ظرفیت ۲۵۰۰۰ و در مجموع به ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار اصله نهال در محیط‌های غیرصنعتی این شرکت احداث گردیده است به گونه‌ایکه این اقدام عملی شرکت‌بهره برداری‌‌‌‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان تحسین و تقدیر مسئولان حفاظت‌محیط‌زیست و منابع‌طبیعی استان را در پی داشته است.

مجموع این اقدامات در حالیست که شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز‌مسجدسلیمان با دراختیار داشتن حدود ۲۰۰ هزار متر مربع مساحت فضای‌سبز قابل نگهداری در تأسیسات صنعتی،غیرصنعتی و اداری، بیش از ۳٫۵ برابر تکلیف قانونی اش، فضای سبز ایجاد و نگهداری می‌نماید.

🖋نگارش و انتشار:دانوش صالحی 📸 تصاویر : محمد باقری

 

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.