امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ - 9 محرم 1448
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
- مراسم یومُالعَباس در حمیدیه خوزستان
- توکلیزاده: تجمعات مردمی تهران باید در تراز اربعین ساماندهی شود
- بقائی: مبنای کار مذاکرات «تعهد در مقابل تعهد» است
- کار در سایه موشک و پهپاد؛ رکورد تازه تولید در فاز ۱۱ پارس جنوبی
- شکایات خانواده شهدا و آسیبدیدگان جنگ در خوزستان باجدیت پیگیری میشود
- اردبیلی: «محله محوری» گام جدید «هزار امید» در مسیر بلوغ و توسعه
- سوگواره «احلی من العسل» بهترین فرصت آشنایی نسل جوان بافرهنگ عاشورا است
کاهش زمان سفر،صرفهجویی در مصرف سوخت و حفاظت از محیطزیست، گام بلند و ارزنده نفتیها
به گزارش شهرآواخبر به نقل از روابط عمومی شرکتبهرهبرداری نفت وگاز مسجدسلیمان، در این پروژه که با موافقت مهندس هیهاوند و نظارت مدیریت مهندسیوساختمان این شرکت انجام می شود جاده موجود میان قدمگاه امام رضا(ع) منطقه تمبی شهر مسجدسلیمان تا روستای تنگ تلفن در منطقه لَهبَری که یکی از قدیمیترین جادههای موجود در منطقه می باشد،بازسازی و بهسازی می گردد.
در این اقدام که در راستای ارایه خدمات عامالمنفعه شرکتبهرهبردارینفتوگاز مسجدسلیمان به شهروندان انجام می شود، مسافت 5600 متری این جاده با صرف اعتباری افزون بر 364 میلیارد ریال بازسازی و بهسازی می شود.
عملیات اجرایی این پروژه که تجهیز کارگاه و نقشهبرداری آن در روزهای گذشته توسط پیمانکار مربوطه آغاز گردیده، طی مدت زمان 12 ماه به سرانجام خواهد رسید.
با این اقدام شرکت بهرهبرداری نفتوگازمسجدسلیمان در صورت بروز حادثه ای همچون ریزش و رانش کوه که منجر به مسدود شدن جاده فعلی مسجدسلیمان-اهواز بشود، امکان استفاده از این جاده برای دسترسی و انجام سفر وجود خواهد داشت.
همچنین، زمان سفر شهروندان بخش شرقی و جنوب شرقی مسجدسلیمان به شهر اهواز با استفاده از این جاده به مقدار 20 تا 30 دقیقه کاهش یافته و روستاییان ساکن در این مسیر، زمان کوتاهتر و ایمنتری را برای رسیدن به مرکز شهرستانمسجدسلیمان صرف خواهند کرد و ضمن آنکه در مصرف سوخت نیز صرفهجویی قابل توجهی به عمل آمده و بدین ترتیب شرکتبهرهبردارینفتوگازمسجدسلیمان در کاهش آلایندههای فسیلی هوا و حفاظت از محیطزیست گام بلند و ارزنده ای را برداشته است.
🖊نگارش و انتشار : دانوش صالحی 📸 تصاویر: محمد باقری
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


