امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ - 9 محرم 1448
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
- مراسم یومُالعَباس در حمیدیه خوزستان
- توکلیزاده: تجمعات مردمی تهران باید در تراز اربعین ساماندهی شود
- بقائی: مبنای کار مذاکرات «تعهد در مقابل تعهد» است
- کار در سایه موشک و پهپاد؛ رکورد تازه تولید در فاز ۱۱ پارس جنوبی
- شکایات خانواده شهدا و آسیبدیدگان جنگ در خوزستان باجدیت پیگیری میشود
- اردبیلی: «محله محوری» گام جدید «هزار امید» در مسیر بلوغ و توسعه
راه اندازی ایستگاه مخابراتی و صرفه جویی 15 میلیارد ریالی در منابع سازمانی
✔️به گزارش شهرآواخبر به نقل از روابطعمومی شرکتبهرهبرداری نفتوگاز مسجدسلیمان، رییس اداره مخابرات این شرکت ضمن اعلام خبر بالا اظهار داشت: این اقدام در پی لغو مجوز استفاده از لینک رادیویی ایستگاهشهنی-بی بیان به دستور سازمان تنظیممقررات وارتباطات کشور، همچنین قطع ارتباط تلفنی ادارهشیمیایی نفت،موزه نفت،باشگاه گلف و منازل سازمانی مستقر در منطقه بی بیان صورت پذیرفت.
✔️مهندس ایرج باقری با اشاره به اینکه در پروژه طرح جامع مخابراتی نفت مسجدسلیمان،طرح نصب مرکز تلفن جدید و ایستگاه مخابراتی مایکروویو اختصاصی پیش بینی گردیده بود افزود: این طرح بنابه دلایلی اجرایی نگردید تا اداره مخابرات با استفاده از دانش و تجربه نیروهای متخصص خود به دنبال رفع این مشکل باشد.
وی ادامه داد: در این اقدام که با حمایت مهندس هیهاوند مدیرعامل و مهندس فتحی رییس فناوریاطلاعات و ارتباطات این شرکت و حُسن تعامل مهندس رضایی مدیر فناوریاطلاعات وارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همراه بود،عملیات راه اندازی ایستگاه همراه با نصب پروگرام و راه اندازی لینک ارتباطی مایکروویو با استفاده از تخصص و تعهد کارکنان جوان این اداره صورت پذیرفت که موجب صرفه جویی 15 میلیارد ریالی در بودجه گردید ضمن آنکه ظرفیت ارتباطی نیز از 2E1 به 16E1 ارتقاء یافت.
✔️وی در خصوص اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار داشت:اجرای سیستم اتصال زمین(ارتینگ)-لدر کشی- نصب سینی و فیدر کابل-نصب سیستم تغذیه شارژر-نصب تابلو برق DC – تعمیر و سرویس مرکز تلفن 200 شماره ای – تعمیر و سرویس اینورتر-نصب MDF دیواری،کابل اندازی و کانکشن به تعداد 1200 زوج از اقدامات انجام شده در این خصوص می باشد.
✔️راه اندازی ایستگاه مخابراتی بیبیان در حالی انجام میشود که اداره مخابرات شرکت بهرهبرداری نفتوگازمسجدسلیمان توانسته است لینک ارتباطی مایکروویو شهنی/ولی عصر(عج) که یکی از لینکهای طرح جامع مخابراتی این شرکت به شمار میآید را با موفقیت و با تکیه بر دانش،تعهد و تخصص کارشناسان خود راهاندازی و مورد بهره برداری قرار دهد.
✔️مجموع این اقدامات انجام شده کارشناسان و متخصصان جوان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان موجب صرفه جویی چندین میلیارد ریالی در بودجه و هزینه های این شرکت شده است.
🖊نگارش و انتشار : دانوش صالحی 📸عکس : محمد باقری

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


