امروز : جمعه, ۲۲ خرداد , ۱۴۰۵ - 27 ذو الحجة 1447
- کشف ۷۰۰ تُن گندم احتکاری به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال در دزفول
- تأکید شهرداری تهران بر توجه به نیازهای ویژه زنان در بحرانها
- بامداد سرخ خلیج فارس با ضربات مهلک ایران
- ۳۰ هزار نیروگاه پنج کیلوواتی با حمایت کمیته امداد راهاندازی شد
- آتشسوزی در یک انبار واقع در میدان قیام
- توسعه ورزش آبادان در گروی توجه به ورزشهای پایه است
- برگزاری سیزدهمین گردهمایی سراسری «زینب سفیران»
- پزشکیان: دشمن تسلیم شدن ما را باید در خواب ببیند
- هیچ افزایش قیمتی در نهضت ملی مسکن نداریم؛ مبنا فقط قرارداد است
- معاون استاندار: تاکنون هیچ گزارشی از بمباران در خوزستان نداشتهایم
- شهادت دهمین نیروی شهرداری تهران در صدمین روز مقاومت مردم ایران
- ۳ تن ماهی قاچاق در ماهشهر توقیف شد
- چمران: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد است
- روایت دختر شهید اسحاقی از غربت رهبر ایران
- ضرورت پوستاندازی زیرساختی در دوران پسابحران
- دشمنان در برابر ایستادگی ملت ایران شکست خوردند
- چمران: در ساختمانهای بلند مرتبه پناهگاه احداث میشود
- والدین سنجش نوآموزان و ثبت سفارش کتاب را جدی بگیرند
- حاشیه بزرگراه شهید چمران ساماندهی می شود
- بقایی: مسئولیت آمریکا در تشدید تنش منطقهای محرز است
هرگونه کوتاهی و بیتفاوتی نسبت به تیم نفت خیانت به جوانان و مردم شهر محسوب میشود/تیم نفت مسجدسلیمان به هیات مدیره دغدغه مند و کار بلد نیاز دارد/برخی از مدیران نفتی هنوز به اهمیت تیم نفت نزد هواداران و مردم ورزش دوست مسجدسلیمان پی نبرده اند
به گزارش شهرآواخبر ؛ مهرداد حاجتی رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: حضور تیم نفت در لیگ برتر یکی از بهترین فرصت هایی بود که میبایست با یک مدیریت واحد حفظ میشد اما گویا عده ای از مدیران نفتی هنوز به اهمیت تیم نفت نزد هواداران و مردم ورزش دوست مسجدسلیمان پی نبرده اند و همچنان دست روی دست گذاشته و زمان را از دست میدهند.
حاجتی افزود: حوادث بعد از سقوط تیم نفت و آسیب دیدن مردم از لحاظ روحی و روانی بخصوص قشر جوان، باید درس عبرتی باشد تا به اهمیت این تیم و لزوم مدیریت صحیح آن پی ببریم و بدانیم که دخالت دادن تعلقات فردی و سیاسی با روح ورزش منافات دارد و می تواند عواقب خطرناکی در پی داشته باشد. استفاده از افراد ورزشی در حوزه مدیریت و برنامه ریزی و پشتیبانی مناسب تنها راه پیش روی برای تیم نفت مسجدسلیمان می باشد تا امید را به مردم بازگرداند و انشاالله شاهد صعود دوباره نفت مسجدسلیمان به جمع تیم های لیگ برتری باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تصریح کرد: تیم نفت به لحاظ هزینه کرد در بین ۷ تیم اول لیگ بود اما نبود یک مدیریت واحد شهری و بی تفاوتی برخی افراد مسئول برای کمک به این تیم و ضعفهای تیم داری باعث شد تا در نهایت بعنوان تیم آخر به لیگ یک سقوط کنیم و این موضوع جای بررسی و واکاوی علل این ضعف مدیریتی داشت که نادیده گرفته شد.
وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر در فصل گذشته با درنظر گرفتن اهمیت موضوع و نگاه به خواست شهروندان، بخش قابل توجهی از هزینه های تیم را تقبل کرد و انتظار بهتری از عملکرد هیئت مدیره و مدیران باشگاه داشت اما در کمال ناباوری شاهد سقوط این تیم به لیگ یک شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر در خاتمه ضمن تشکر از حمایتهای متعصبانه هواداران که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و کسانی که دلسوزانه برای تیم زحمت کشیدند، هشدار داد: تیم نفت تنها دلخوشی جوانان شهر میباشد و با توجه به مشکلات اشتغال و آمار بالای خودکشی در این شهر هرگونه کوتاهی و بیتفاوتی نسبت به این تیم، خیانت به جوانان و مردم شهر محسوب میشود بر این اساس انتظار میرود اعضای محترم هیات مدیره و مدیر عامل محترم باشگاه نفت با نگاه به این موضوعات و دلسوزانه نسبت به تعیین تکلیف کادر مدیریتی و فنی تیم و جذب مربی و بازیکنان با کیفیت اقدام لازم را بعمل آورند و ضرورت دارد مسئولان مربوطه بخصوص نماینده محترم که میتواند در این رابطه نقش بیشتری ایفا نماید و همچنین فرماندار دلسوز و پرتلاش، بیش از گذشته توجه خود را به این تیم پر هوادار معطوف سازند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

