Wednesday, 24 June , 2026
امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ - 9 محرم 1448
آخرین ها »
شناسه خبر : 281
  پرینت تاریخ انتشار : 25 آگوست 2023 - 17:25 | | ارسال توسط :
به مناسبت هفته دولت 

برگزاری میز خدمت با حضور فرماندار و مدیران ادارات شهرستان مسجدسلیمان در نماز جمعه 

به گزارش شهرآواخبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان ظهر امروز همزمان با نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه،به مناسبت هفته دولت میز خدمت ادارات شهرستان پس از نمازجمعه برگزار شد. در این برنامه فرماندار مسجدسلیمان به همراه مدیران ادارات مختلف پاسخگوی مشکلات و سوالات شهروندان بودند.

برگزاری میز خدمت با حضور فرماندار و مدیران ادارات شهرستان مسجدسلیمان در نماز جمعه 

به گزارش شهرآواخبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان ظهر امروز همزمان با نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه،به مناسبت هفته دولت میز خدمت ادارات شهرستان پس از نمازجمعه برگزار شد.

در این برنامه فرماندار مسجدسلیمان به همراه مدیران ادارات مختلف پاسخگوی مشکلات و سوالات شهروندان بودند.

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.