امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ - 9 محرم 1448
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
- مراسم یومُالعَباس در حمیدیه خوزستان
- توکلیزاده: تجمعات مردمی تهران باید در تراز اربعین ساماندهی شود
- بقائی: مبنای کار مذاکرات «تعهد در مقابل تعهد» است
- کار در سایه موشک و پهپاد؛ رکورد تازه تولید در فاز ۱۱ پارس جنوبی
- شکایات خانواده شهدا و آسیبدیدگان جنگ در خوزستان باجدیت پیگیری میشود
- اردبیلی: «محله محوری» گام جدید «هزار امید» در مسیر بلوغ و توسعه
در حال حاضر ۵۰ پروژه فعال در مناطق محروم سطح شهر در حال اجراست
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در تشریح عملکرد این اداره گفت: با توجه به فرسودگی کارخانه آسفالت، بحث تعمیر، راه اندازی و اورهال این کارخانه با استفاده از ظرفیت بومی جهت آسفالت معابر مناطق کمتر توسعه و کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا آسفالت منطقه شیخ مندنی آغاز شده است.
به گزارش شهرآوا خبر، محمد خسروی اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ پروژه فعال مانند بوستانهای محلی، جوی و جدول، دیوار حائل، اصلاح هندسی و … در مناطق محروم سطح شهر در حال اجرا میباشند.
وی اضافه کرد: پروژه احداث پل مالکریم که نواقصی نیز داشت با پیگیری معاونت فنی توسط بخش خصوصی به زودی شروع به کار می کند.
شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: جهت سهولت تردد شهروندان و لکه گیری معابر سطح شهر ۱۲۰ تن آسفالت خریداری شد.
وی اضافه کرد: تعداد ۱۲ پروژه جدید برآورد شده و آماده بارگزاری هستند و قرار است به زودی پاکات آنها بازگشایی شود که این پروژه ها شامل: آسفالت میدان باشگاه مرکزی به نفتک با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، سنگفرش کوچه پزشکان، تکمیل پارک ۵۰ هکتاری تمبی، اصلاح هندسی نقاط مختلف شهر، رنگ آمیزی موانع و خطوط عابر پیاده، دفع آبهای سطحی، احداث دیوار حائل در نقاط مختلف، درپوش گذاری کانال های پرخطر در سطح شهر میباشند و امیدواریم هر چه زودتر استارت اجرای این پروژه ها زده شود.
وی ادامه داد: اصلاح و بازسازی غسالخانه آرامستان چهاربیشه و کلگه به طور کامل انجام شد و غسالخانه آرامستان بی بیان نیز تقریبا آماده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید. همچنین پاکسازی کامل سایت زباله انجام شد و به استاندارد لازم رسید.
خسروی در بخش دیگر سخنان خود گفت: پاکسازی و نخاله برداری نقاط اصلی سطح شهر طی فرآیندی از ورودی شهر آغاز شده و تا رسیدن به شرایط ایده آل ادامه خواهد داشت، در بحث سگ های بلاصاحب پیمانکار با قدرت در حال کار است و تمام تلاشمان این است تا زنده گیری به طور کامل انجام و شرایط پایدار شود.
وی در خاتمه سخنان خود بیان داشت: از محل عوارض آلایندگی تعداد زیادی ماشین آلات خریداری شد که در مدار خدمت رسانی به مردم در حال فعالیت هستند همچنین در خصوص پروژه های عمرانی مرحله آخر عوارض آلایندگی با هماهنگی نماینده و فرماندار شهرستان، مراحل اداری آنها در حال پیگیری و ان شالله در صورت ابلاغ به شهرستان، پروژه های خوبی آغاز خواهد شد و شهر مسجدسلیمان به یک کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد.





شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , محمد خسروی , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

