امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ - 9 محرم 1448
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
- مراسم یومُالعَباس در حمیدیه خوزستان
- توکلیزاده: تجمعات مردمی تهران باید در تراز اربعین ساماندهی شود
- بقائی: مبنای کار مذاکرات «تعهد در مقابل تعهد» است
- کار در سایه موشک و پهپاد؛ رکورد تازه تولید در فاز ۱۱ پارس جنوبی
- شکایات خانواده شهدا و آسیبدیدگان جنگ در خوزستان باجدیت پیگیری میشود
- اردبیلی: «محله محوری» گام جدید «هزار امید» در مسیر بلوغ و توسعه
پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار
شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید، این روز را به تلاشگران عرصه خبر و خبرنگاران تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مسجدسلیمان در پیام محمد خسروی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ
یکی از مهمترین مولفه های رشد و توسعه ، مطالبه گری و اطلاع رسانی است.
خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم عرصه مطالبه گری و اطلاع رسانی همواره یاوری ارزشمند در مسیر پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.
۱۷ مرداد یادآور شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگاری است که در راه آگاهسازی، با ایثار جان خود را فدا کردند و به شرافت حرفه مقدس خبرنگاری اعتباری فزونتر بخشیدند و به سوگندشان به قلم و قداست آن وفادار ماندند
خبرنگاری بیشتر از آنکه یک شغل باشد عشق است و فعالان این عرصه که پیشروان آگاهیبخشی و طلایهداران دفاع از آرمانهای والای انسانی هستند بهحق عاشقانی هستند که دلسوزانه و دغدغهمندانه به واقعیت جامعه میپردازند و کژیها و کاستیها را منعکس میکنند.
اینجانب ضمن بزرگداشت مقام شامخ کلیه شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه به ویژه شهیدان محمود صارمی و اکبر قاسمی پور ، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به عموم فعالان این ساحت ارزشمند و تأثیرگذار، بالاخص فعالان مجاهد و متعهد شهرستان مسجدسلیمان تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون ایشان در تحقق رسالت والا و حرفه ای به منظور توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را مسئلت می نمایم.
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان
شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

