رویش زاگرس: همزمان با ایام گرامیداشت هفته قوه قضائیه، رئیس دادگستری شهرستان به همراه دادستان، جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضا با حضور در دفتر حجتالاسلام موسوی، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این نشست صمیمانه، حجت الاسلام مرعشی رئیس دادگستری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان، گزارشی از اهم اقدامات و دستاوردهای مجموعه قضایی در راستای ارتقای امنیت و رسیدگی به پروندههای مراجعان ارائه نمود و بر عزم جدی همکاران برای خدمترسانی بیمنت و تسهیل در روند امور قضایی تأکید کرد.
در ادامه، امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر از تلاشهای شبانهروزی مجموعه دادگستری، بر اهمیت عدالتمحوری به عنوان اصلیترین رسالت دستگاه قضا تأکید کردند. ایشان همچنین تکریم مراجعان و گرهگشایی از کار مردم را مصداق بارز خدمت به نظام اسلامی دانسته و بر استمرار رویکرد مردمیبودن دستگاه قضا تأکید نمودند.
شایان ذکر است پس از این دیدار، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجتالاسلاموالمسلمین موسوی اقامه شد و حاضران در ادامه از بیانات اخلاقی و ارشادی حجتالاسلاموالمسلمین اخوی بهرهمند گردیدند.




