Thursday, 25 June , 2026
امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
آخرین ها »
شناسه خبر : 45923
  پرینت تاریخ انتشار : 25 ژوئن 2026 - 1:48 | | ارسال توسط :

مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیت‌المال با پیگیری دستگاه قضا

رویش زاگرس: رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نشست خبری که به مناسبت «هفته قوه قضاییه» در محل دادگستری این استان برگزار شد، از بازگشت منابع کلان ارزی به خزانه کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی دهقانی با اشاره به اقدامات شاخص دستگاه قضایی در راستای صیانت از حقوق عامه و […]

رویش زاگرس: رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نشست خبری که به مناسبت «هفته قوه قضاییه» در محل دادگستری این استان برگزار شد، از بازگشت منابع کلان ارزی به خزانه کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی دهقانی با اشاره به اقدامات شاخص دستگاه قضایی در راستای صیانت از حقوق عامه و بیت‌المال، به تشریح جزئیات پرونده‌ای قدیمی پرداخت و اظهار داشت: یکی از پرونده‌های مهم و پیچیده‌ای که در دستور کار دستگاه قضایی قرار داشت، پرونده فروش گاز ترش در شهرستان مسجدسلیمان بود که سابقه آن به سال ۱۳۹۱ بازمی‌گردد.
وی در ادامه افزود: این پرونده به مدت یک دهه بلاتکلیف مانده بود، اما با پیگیری‌های مستمر و اقدامات حقوقی انجام شده از سوی دستگاه قضایی و همکاری با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، در سال ۱۴۰۱ به سرانجام رسید.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اعلام موفقیت‌آمیز بودن این پیگیری‌ها گفت: در نتیجه اقدامات صورت گرفته، مبلغ ۵۹ میلیون دلار معادل ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان (۹.۵ همت) بابت مطالبات حقوق بیت‌المال وصول و به خزانه بازگردانده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.