امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 528
  پرینتخانه » اجتماعی, مسجدسلیمان تاریخ انتشار : 10 دسامبر 2023 - 12:41 | | ارسال توسط :

توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات اجرایی پروژه بهسازی و بازسازی جاده قدمگاه امام رضا (ع) مسجدسلیمان تا روستای پاگچ لَهبَری به طول ۵٫۶كیلومتر آغاز شد

آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه بازسازی و بهسازی جاده ارتباطی مسجد سلیمان از قدمگاه امام رضا (ع) تا روستای پاگچ لهبری برگزار شد.
توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات اجرایی پروژه بهسازی و بازسازی جاده قدمگاه امام رضا (ع) مسجدسلیمان تا روستای پاگچ لَهبَری به طول ۵٫۶كیلومتر آغاز شد

به گزارش شهرآواخبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان این آیین صبح امروز و با حضور فرماندار مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اعضای شورای تأمین مدیران دوایر دولتی و جمعی از اهالی و بزرگان منطقه تمبی برگزار شد.

در ابتدای مراسم مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین و ارائه اطلاعات و مشخصات فنی پروژه عنوان نمود: این پروژه که در قالب اقدامات عام المنفعه از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جاری شده است در جهت بهسازی ۵٫۶ کیلومتر مسیر صعب العبور شامل بهسازی مسیر، احداث کانال هدایت آب های سطحی و دیوار حائل، چند دهانه پل ،آسفالت و نصب گارد ریل با مبلغ اولیه ۳۶۴ میلیارد ریال با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت به پیمانکار واگذار و با اجرای آن مسیر دسترسی به منطقه بتوند در جاده مسجد سلیمان اهواز بطور تقریب ۲۰ کیلومتر کوتاهتر و از حجم ترافیک جاده ای فعلی کاسته خواهد شد.

مهندس علیرضا هیهاوند در ادامه ضمن برشمردن بخشی از پروژه های در دست اقدام شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله بهسازی جاده جابالون، بهسازی جاده نی نردبان به روستای شکرآب، بهسازی مصلی نماز جمعه و ….. اظهار داشت: کلیه اقدامات و خدمات ارائه شده به جوامع همجوار نشأت گرفته از نگاه دولت سیزدهم در محرومیت زدایی و نظر مثبت و حمایتی جناب دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و جناب مهندس دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد که همواره در توجه به مشکلات جوامع پیرامونی و اهتمام در بهبود شرایط مناطق محروم تأکید داشته اند.

فرماندار مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تقدیر از اقدامات و خدمات ارائه شده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان :گفت پروژه های خوبی توسط مجموعه نفت تعریف و در شرف اجرا می باشند که با به سرانجام رسیدن آنها شاهد بهبود وضعیت و رفع بخشی از مشکلات خواهیم بود.

 

مهندس پیمان مولایی افزود: این پروژه نقش مهم استراتژیک و پدافندی در ارتباط سریع و آسان شهروندان مناطق شرقی و جنوب شرقی مسجدسلیمان به اهواز ایفا خواهد کرد و زمان سفر این عزیزان را کوتاه تر و همچنین موجب دسترسی روستاییان این مسیر به مراکز بهداشتی / درمانی مسجد سلیمان می گردد.

مهندس مولایی مجموعه اقدامات جاری شرکت ملی نفت را در راستای سیاست های محرومیت زدایی دولت مردمی دانستند و از توجه و اهتمام مدیران عامل شرکت ملی نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در رفع مشکلات جوامع پیرامونی تقدیر و تشکر نمود.

نگارش و انتشار: دانوش صالحی / تصاویر: محمد باقری

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.