امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 551
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار ویژه, انتخابات, حوزه مسجدسلیمان, سیاسی تاریخ انتشار : 09 ژانویه 2024 - 21:52 | | ارسال توسط :

چگونه ورناصری به بدترین نماینده ادوار حوزه انتخابیه مسجدسلیمان تبدیل شد؟قسمت اول

امروز تقریبا اکثریت غالب مردم در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان در پاسخ به سوال بدترین نماینده ادوار کیست؟بدون لحظه ای درنگ می گویند علیرضا ورناصری.چگونه فردی که ۴ سال پیش با رای اکثریت مردم به کرسی نمایندگی رسید امروز به این وضعیت رسیده است سوالی که پاسخ آن را باید در رفتار و عملکردش جستجو کرد.
چگونه ورناصری به بدترین نماینده ادوار حوزه انتخابیه مسجدسلیمان تبدیل شد؟قسمت اول

علیرضا ورناصری از همان روزهای اول دوره نمایندگی مبتنی بر یک تحلیل غلط، خود را از مردم جدا کرد و ساز مخالفت با دولت وقت را کوک کرد.تذکرات پی در پی و بازدیدهای بدون برنامه همه استراتژی ورناصری در یکسال و نیم دوره نمایندگی اش بود.

با آغاز دولت دوازدهم و همسویی تفکرات دولت جدید با ورناصری،انتظار می رفت که وی بتواند با اخذ اعتبارات لازم،پروژه های نیمه تمام را به پایان برساند و پروژه های ضروری منطقه مانند پتروپالایش را شروع کند که متاسفانه در واقعیت رخ نداد.

ورناصری توان ایجاد ارتباط سازنده و لابی گری را نداشت و به همین علت نتوانست مدیران استانی و کشوری را برای انجام امورات مهم حوزه انتخابیه با خود همراه کند و تقریبا بجز امورات جاری دولت هیچ اتفاق خاصی در منطقه رخ نداد.

اما ریشه همه دور شدن مردم از ورناصری را باید در رفتار او جستجو کرد.او به آسانی همه یاران و دوستداران خود را فراموش کرد و در مرحله بعد بین خودش و مردم یک حصار بلند ساخت که هیچ جنبنده ای توان نفوذ در آن را پیدا کرد.

ادامه دارد….

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : شهرآواخبر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.