Thursday, 25 June , 2026
امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
آخرین ها »
شناسه خبر : 20459
  پرینت تاریخ انتشار : 24 دسامبر 2024 - 19:20 | | ارسال توسط :

همکاری بین بخشی شهرداری و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای توسعه فضای سبز شهری

با همکاری و تعامل بین بخشی شهرداری مسجدسلیمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز اقدامات مناسبی در راستای توسعه فضای سبز شهری صورت خواهد گرفت.

همکاری بین بخشی شهرداری و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای توسعه فضای سبز شهری

به گزارش شهرآوا خبر، طی جلسه محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به همراه معاونت خدمات شهری و مدیر فضای سبز این مجموعه با معاونت خدمات و مسئول فضای سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز مقرر شد اقدامات مهمی در راستای توسعه و ارتقاء فضای سبز شهری صورت پذیرد.

گفتنی است از جمله این اقدامات تحویل تعداد ۱۵۰۰ اصله درخت جهت کاشت در بلوارها و میادین اصلی شهر و جانمایی چندصد مخزن زباله در محلات مختلف سطح شهر بوده است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.