امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
- دشمنان ایران به اصول انسانی، اخلاقی و حقوق بینالملل پایبند نیستند
- وزش باد، رگبار و رعد و برق در برخی مناطق طی ۵ روز آینده
- عزاداری شب دهم محرم در اندیمشک
- قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
- واژگونی مرگبار خودروی سمند در شهرستان کارون ۲ کشته داشت
- تجدید میثاق مسئولان قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای انقلاب در دیدار با امام جمعه شهرستان
- مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیتالمال با پیگیری دستگاه قضا
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
مسئولین شهری و مدیران نفتی هواداران مظلوم باشگاه نفت را شکست دادند / اعتماد هواداران باشگاه نفت مسجدسلیمان به مسئولین شهری به خصوص مدیران نفتی کاملا از بین رفته است
به گزارش شهرآوا خبر به نقل از دیدگاه نیوز، در شرایطی اسفباری قرار داریم، باشگاه نفت مسجدسلیمان در آستانه سقوط به لیگ دو قرار دارد و میلیاردها تومان بودجه در نزاع میان مدیران نفتی و مسئولین شهری دود هوا شده است و رسانه های شهر بدون هیچگونه نقد و تحلیلی در سکوت کامل خبری به سر می برند.
اما دلالان شناخته شده و مورد حمایت از فرط شادمانی کلاه خود را به هوا پرتاب میکنند و با عربده کشی در فضای مجازی هماورد می طلبند.
اما جمیع این متخلفین و بی تفاوتان باید بدانند که صبر شهروندان به پایان رسیده است و دیگر حرمت شکنی و رفتارهای غیرشفاف مسیولین را تحمل نمیکنند و اجازه نمیدهند که باشگاه محبوبشان مانند یک موش آزمایشگاهی تامین کننده آرزوهای غلط و خودخواهی و مال اندوزی بی خردان گستاخ باشد.
اکنون نفت مسجدسلیمان با ۸ امتیاز از ۱۵ بازی در انتهای جدول مسابقات لیگ یک کشور قرار دارد و حقیقتا باخت امروز مقابل فجر سپاسی کمر هوادار را بریده است و صدای اعتراض آنها را بلند کرده است.
صدای اعتراضی که مطالبه آن تغییر تمامی مدیران باشگاه در هر سمت و جایگاهی میباشد و به همین دلیل است که عاجزانه از وزیر محترم نفت، ریاست محترم شرکت ملی نفت ایران، ریاست محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب درخواست مینمایند که با انجام تغییرات بنیادین و فراگیر در باشگاه دعوت مردم را لبیک گویند و رضایت آ نان را جلب نمایند.
امیدواریم که وزارت نفت پیام اعتراض قانونمندانه شهروندان را قبل از انکه منجر به رفتار هنجار شکنانه ای گردد بشنود و مانع از ایجاد فضایی معترضانه در ورزشگاه در این شرایط خطیر کشور گردد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
