Thursday, 25 June , 2026
امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
آخرین ها »
شناسه خبر : 36997
  پرینت تاریخ انتشار : 12 آوریل 2025 - 20:30 | | ارسال توسط :
از وعده تا عمل

پروژه تعریض محور پنج‌ بنگله به باشگاه مرکزی کلید خورد

عصر مسجدسلیمان // در ادامه پروژه‌های عمرانی شهری با هدف بهبود وضعیت عبور و مرور شهری، عملیات زیرسازی و تعریض محور ارتباطی پنج‌ بنگله به باشگاه مرکزی با دستور مستقیم محمد خسروی شهردار توانمند و تلاشگر مسجدسلیمان آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این محور که یکی از مسیرهای پرتردد و حیاتی شهر به شمار می‌رود، طی سالیان اخیر به دلیل مشکلات زیرساختی و عرض نامناسب شهروندان را با چالش‌هایی در رفت‌وآمد روزمره روبه‌رو کرده است.

در همین راستا با تاکید ویژه شهردار مسجدسلیمان مبنی بر ساماندهی مسیرهای درون شهری ، این پروژه به منظور رفع گره‌های ترافیکی، بهبود زیرساخت‌ها و ارتقاء ایمنی تردد در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است پس از پایان زیرسازی و تعریض این مسیر ، عملیات آسفالت آغاز خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  1. اکبر :
    13 آوریل 25

    با سلام و عرض ادب خدمت مهندس محمد خسروی شهردار محترم این بنده حقیر در این موقیعت حساس این همه زحمات شما را شهروندان عادی نخواهند نادیده گرفت امید است در درجات بالا خدا و بندگان شما را یاری کنند و تمام مسعواین که به نوعی نقش زحمات داشته اند نهایت سپاس و تشکر رادارم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.