Sunday, 28 June , 2026
امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ - 13 محرم 1448
آخرین ها »
شناسه خبر : 39376
  پرینت تاریخ انتشار : 25 جولای 2025 - 1:32 | | ارسال توسط :

بازدید مدیرکل بهزیستی خوزستان از خانواده‌های چندقلو و دارای فرزندان معلول در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: مدیرکل بهزیستی خوزستان در سفر به شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته بهزیستی، به همراه فرماندار مسجدسلیمان از دو خانواده ویژه در این شهرستان دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در این بازدیدها که با همراهی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و رئیس بهزیستی مسجدسلیمان انجام شد، ابتدا از خانواده‌ای که دارای […]

بازدید مدیرکل بهزیستی خوزستان از خانواده‌های چندقلو و دارای فرزندان معلول در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: مدیرکل بهزیستی خوزستان در سفر به شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته بهزیستی، به همراه فرماندار مسجدسلیمان از دو خانواده ویژه در این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در این بازدیدها که با همراهی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و رئیس بهزیستی مسجدسلیمان انجام شد، ابتدا از خانواده‌ای که دارای فرزند سه‌قلو بودند سرکشی شد و ضمن بررسی شرایط معیشتی و رفاهی آنان، بسته حمایتی به این خانواده اهدا شد.
در ادامه، مدیرکل بهزیستی از خانواده‌ای با چهار فرزند معلول نیز بازدید و ضمن گفت‌وگو با اعضای خانواده، نیازها و مشکلات آنان در حوزه درمان، توانبخشی و معیشت مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری و حمایت‌های بیشتر صادر شد.

گفتنی است، شرکت در شورای مشارکت های مردمی شهرستان،بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی و شرکت در مراسم توزبع۳۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش از دیگر برنامه های سفر مدیرکل بهزیستی به مسجدسلیمان بود.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.