امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
- قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
- واژگونی مرگبار خودروی سمند در شهرستان کارون ۲ کشته داشت
- تجدید میثاق مسئولان قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای انقلاب در دیدار با امام جمعه شهرستان
- مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیتالمال با پیگیری دستگاه قضا
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
- مراسم یومُالعَباس در حمیدیه خوزستان
قاسمی منجزی: با دعای خیر مردم، قهرمان میشویم
سرمربی تیم شهرداری مسجدسلیمان از آمادگی تیم برای حضور در فینال لیگ برتر کشتی فرنگی خبر داد و گفت که دعای خیر مردم پشت تیم است.
به گزارش شهرآوا خبر، امیر قاسمی منجزی سرمربی کشتی تیم شهرداری مسجدسلیمان،امروز درباره مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی ،اظهار کرد: خدا را شکر که اکنون مسابقات لیگ برتر در حال برگزاری است و تیم ما به عنوان یکی از چهار تیم برتر، در فینال کشور حضور دارد. این مسابقات قرار است در اهواز برگزار شود و ما به نوعی میزبان فینال کشتی کشور خواهیم بود.
وی افزود: تیم شهرداری مسجدسلیمان، که شهر اولینها را نمایندگی میکند، با همدلی و تلاش تمام اعضای تیم، امیدوار است که بهترین نتیجه را برای استان و شهر عزیزمان کسب کند. دعای خیر مردم همیشه پشت ماست و ما قول میدهیم که تمام توان خود را برای سرافرازی و خوشحالی شهرمان بگذاریم.
به گزارش شهرآوا خبر ، مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی روز پنجشنبه، ۲۲ آذرماه، در سالن مسابقات اهواز برگزار میشود. در این رقابتها، تیمهای نفت و گاز زاگرس جنوبی، شهرداری مسجدسلیمان، دانشگاه آزاد قم و آلینوس اسلامشهر به رقابت خواهند پرداخت تا عنوان قهرمانی را به دست آورند.
شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

