Thursday, 25 June , 2026
امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
آخرین ها »
- قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
- واژگونی مرگبار خودروی سمند در شهرستان کارون ۲ کشته داشت
- تجدید میثاق مسئولان قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای انقلاب در دیدار با امام جمعه شهرستان
- مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیتالمال با پیگیری دستگاه قضا
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
- مراسم یومُالعَباس در حمیدیه خوزستان
شناسه خبر : 36997
پرینت
تاریخ انتشار : 12 آوریل 2025 - 20:30 | | ارسال توسط : مدیرمسئول
از وعده تا عمل
پروژه تعریض محور پنج بنگله به باشگاه مرکزی کلید خورد
عصر مسجدسلیمان // در ادامه پروژههای عمرانی شهری با هدف بهبود وضعیت عبور و مرور شهری، عملیات زیرسازی و تعریض محور ارتباطی پنج بنگله به باشگاه مرکزی با دستور مستقیم محمد خسروی شهردار توانمند و تلاشگر مسجدسلیمان آغاز شده و هماکنون در حال انجام است.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این محور که یکی از مسیرهای پرتردد و حیاتی شهر به شمار میرود، طی سالیان اخیر به دلیل مشکلات زیرساختی و عرض نامناسب شهروندان را با چالشهایی در رفتوآمد روزمره روبهرو کرده است.
در همین راستا با تاکید ویژه شهردار مسجدسلیمان مبنی بر ساماندهی مسیرهای درون شهری ، این پروژه به منظور رفع گرههای ترافیکی، بهبود زیرساختها و ارتقاء ایمنی تردد در دستور کار قرار گرفته است.
گفتنی است پس از پایان زیرسازی و تعریض این مسیر ، عملیات آسفالت آغاز خواهد شد.

برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
به اشتراک بگذارید
https://shahravakhabar.ir/?p=36997
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

با سلام و عرض ادب خدمت مهندس محمد خسروی شهردار محترم این بنده حقیر در این موقیعت حساس این همه زحمات شما را شهروندان عادی نخواهند نادیده گرفت امید است در درجات بالا خدا و بندگان شما را یاری کنند و تمام مسعواین که به نوعی نقش زحمات داشته اند نهایت سپاس و تشکر رادارم