امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
- دشمنان ایران به اصول انسانی، اخلاقی و حقوق بینالملل پایبند نیستند
- وزش باد، رگبار و رعد و برق در برخی مناطق طی ۵ روز آینده
- عزاداری شب دهم محرم در اندیمشک
- قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
- واژگونی مرگبار خودروی سمند در شهرستان کارون ۲ کشته داشت
- تجدید میثاق مسئولان قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای انقلاب در دیدار با امام جمعه شهرستان
- مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیتالمال با پیگیری دستگاه قضا
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
مسجدسلیمان صاحب آکادمی کشتی میشود
شهردار مسجدسلیمان از تاسیس آکادمی کشتی در این شهر خبر داد و گفت: این اقدام به توسعه و پیشرفت رشته کشتی شهرستان کمک میکند.
به گزارش شهرآوا خبر، محمد خسروی روز پنجشنبه در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در اهواز بیان کرد: تیم شهرداری مسجدسلیمان برای نخستین بار به عنوان تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی حاضر شده و تاکنون بسیار درخشان ظاهر شده است.
وی ضمن قدردانی از مسئولان شهرستان در برگزاری باکیفیت این دوره از مسابقات افزود: امیدواریم با قهرمانی در این مسابقات پرچم کشتی را در مسجدسلیمان برافراشته و آینده کشتی فرنگی کشور را تضمین کنیم.
شهردار مسجدسلیمان گفت: سعی کردیم کشتی گیران تمام نقاط استان را جمع کنیم همچنین چند بازیکن در تراز ملی و جهان جذب کردیم تا باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان شود.
وی افزود: به تازگی مجوز باشگاهداری را گرفتیم و تلاش میکنیم با همت مربیان و کشتی گیران تیم، مقام اول لیگ ایران را کسب کنیم.
خسروی اظهارکرد: انتظار داریم خانوادههای مسجدسلیمانی فرزندان خود را به سمت فعالیت در رشته کشتی ترغیب کنند تا ملی پوشان بیشتری از استان در ترکیب تیمهای ملی داشته باشیم.
شایان ذکر است که پس از این گفتگو با محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان با نتیجه ۸ بر ۲ در مقابل تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی قهرمان لیگ برتر کشتی فرنگی ایران شد.
شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
