امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
- قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
- واژگونی مرگبار خودروی سمند در شهرستان کارون ۲ کشته داشت
- تجدید میثاق مسئولان قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای انقلاب در دیدار با امام جمعه شهرستان
- مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیتالمال با پیگیری دستگاه قضا
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
- مراسم یومُالعَباس در حمیدیه خوزستان
گرایی: امیدوارم با حمایت تماشاگران خوزستانی بهترین نتیجه را کسب کنیم
کشتیگیر برجسته تیم شهرداری مسجدسلیمان، از تماشاگران خوزستانی خواست تا در حمایت از تیمشان در فینال لیگ برتر کشتی حضور پیدا کنند.
به گزارش شهرآوا خبر، محمدعلی گرایی کشتیگیر تیم شهرداری مسجدسلیمان و دارنده مدال طلای قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۴، اظهار کرد:خیلی خوشحال هستم که در محضر تیم شهرداری مسجدسلیمان حضور دارم. این تیم برای اولین بار به فینال لیگ برتر رسیده و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کند.
وی گفت: شنیدهام که مسجدسلیمان شهر اولینها است و امیدوارم تماشاگران خونگرم خوزستانی در سالن مسابقات حاضر شوند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن این رقابتها را به پایان برسانیم.
گرایی که سابقه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب سه مدال برنز جهانی از جمله مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۱ و مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد، یکی از ستارههای تیم شهرداری مسجدسلیمان در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی است.
مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی، روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه، در سالن مسابقات اهواز با حضور چهار تیم برتر برگزار خواهد شد. تیمهای نفت و گاز زاگرس جنوبی، شهرداری مسجدسلیمان، دانشگاه آزاد قم و آلینوس اسلامشهر برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

