امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 507
  پرینتخانه » اخبار, خبر تک, شهرداری مسجدسلیمان, مسجدسلیمان تاریخ انتشار : 21 نوامبر 2023 - 19:00 | | ارسال توسط :
علی قنبری عضو شورای شهر مسجدسلیمان

به شدت از شرایط موجود در منطقه شیخ آباد بی بیان گلایه مند هستیم / از اداره آبفا انتظار می رود با جدیت و دقت بیشتری بر پیمانکار پروژه فاضلاب نظارت داشته باشد

در پی مراجعه جمعی از اهالی منطقه شیخ آباد بی بیان به دفتر شورا، علی قنبری عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از این منطقه بازدید نمود.
به شدت از شرایط موجود در منطقه شیخ آباد بی بیان گلایه مند هستیم / از اداره آبفا انتظار می رود با جدیت و دقت بیشتری بر پیمانکار پروژه فاضلاب نظارت داشته باشد

به گزارش شهرآواخبر ؛ علی قنبری عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت : امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه در پی مراجعه اهالی منطقه شیخ آباد بی بیان به دفتر شورای شهر و اعلام انسداد جاده دسترسی این منطقه و عدم رفت و آمد وسایل نقلیه ، بلافاصله از محله موردنظر بازدید میدانی بعمل آمد.

 

وی افزود : در این بازدید مشخص گردید جاده دسترسی به این منطقه به علت اجرای پروژه فاضلاب شهری و عدم تدبیر لازم جهت عبور و مرور ماشین آلات به صورت کامل بسته شده در صورت وقوع هر گونه رخداد ناگواری ، مسیری برای تردد وجود ندارد به طوری که حتی کار خدمات رسانی به اهالی منطقه دشوار و خودروی حمل زباله شهرداری نیز در گل و لای مسیر گرفتار شده است.

 

قنبری اضافه کرد : انسداد جاده حتی تردد دانش آموزان به مدارس را نیز سخت و دشوار کرده است .

 

وی ضمن گلایه مندی شدید از شرایط موجود در منطقه شیخ آباد بی بیان، خاطرنشان کرد : از اداره آبفا انتظار می رود با جدیت و دقت بیشتری بر پیمانکار پروژه فاضلاب نظارت داشته باشد چرا که علاوه بر منطقه بی بیان در برخی نقاط دیگر شهر همچون مناطق سی برنج و دره اشکفت شاهد روند کند و ملایم اجرای این پروژه هستیم .

 

عضو شورای شهر افزود : ما با اجرای پروژه های عمرانی در سطح مناطق مختلف موافق هستیم اما اینکه پروژه ها پس از چندین ماه نیمه کاره رها شده و باعث خلل و آسیب برای شهروندان شود قابل قبول نیست.

 

قنبری در خاتمه گفت : خواستار تسریع در اجرای این پروژه و رفع مشکلات و موانع موجود در منطقه شیخ آباد هستیم‌.

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : عصر مسجدسلیمان
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.