امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
- دشمنان ایران به اصول انسانی، اخلاقی و حقوق بینالملل پایبند نیستند
- وزش باد، رگبار و رعد و برق در برخی مناطق طی ۵ روز آینده
- عزاداری شب دهم محرم در اندیمشک
- قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
- واژگونی مرگبار خودروی سمند در شهرستان کارون ۲ کشته داشت
- تجدید میثاق مسئولان قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای انقلاب در دیدار با امام جمعه شهرستان
- مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیتالمال با پیگیری دستگاه قضا
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
توضیحات روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در خصوص اجرای پروژه بزرگ آسفالت مناطق مختلف شهر
در پی انتشار برخی مطالب خلاف واقع در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خصوص پروژه بزرگ آسفالت مناطق کم برخوردار سطح شهر مسجدسلیمان، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان توضیحاتی را جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی منتشر کرد.
به گزارش شهرآوا خبر، متن این پیام به شرح ذیل است:
به استحضار شهروندان گرامی می رساند پروژه آسفالت مناطق کم برخوردار شهر حدفاصل میدان باشگاه مرکزی تا دانشگاه آزاد اسلامی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به همت شهردار و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در حال اجرا است.
این پروژه طی سال گذشته جهت بهبود معابر مناطق محروم و کم برخوردار شهر مسجدسلیمان از محل اعتبارات جاری تعریف شده بود که با توجه به محدودیت اعتبارات جاری، در دی ماه سال گذشته با پیشنهاد اعضای شورای شهر و سرپرست وقت شهرداری مقرر شد از محل عوارض آلایندگی تامین اعتبار گردد.
پس از برگزاری مناقصه و ارزیابی کیفی پیمانکار آن تعیین شد و عملیات اجرایی پروژه از منطقه محروم سرمسجد آغاز شد.
گفتنی است سرمسجد از محلات قدیمی مسجدسلیمان محسوب می شود که قریب به ۳۰ سال معابر آن روی آسفالت به خود ندیدند، اما با توجه ویژه مدیریت شهری در پاسخ به مطالبات بحق ساکنین این منطقه، شروع پروژه آسفالت از این منطقه زده شد.
پس از آسفالت معابر سرمسجد، عملیات اجرایی آسفالت منطقه چهاربیشه به زودی آغاز خواهد شد که امیدواریم این خدمات مورد رضایت عموم شهروندان قرار گیرد.
شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
