امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 66
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار, اخبار ویژه, حوزه مسجدسلیمان, مسجدسلیمان تاریخ انتشار : 24 می 2023 - 22:24 | | ارسال توسط :
شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان

جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در پی انتشار خبر حذف ۲۱ پروژه بهداشتی و درمانی مسجدسلیمان

جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان در پاسخ به مطلب مندرج در آن پورتال خبری با موضوع " حذف ۲۱ پروژه بهداشتی درمانی در مسجدسلیمان ". به اطلاع می رساند هيچ یک از پروژه‌ ها مورد اشاره حذف نگردیده و جوابیه زیر به تفکیک پروژه ها در ۸ بند ارسال می گردد؛ لذا مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در آن پورتال خبری درج گردد.
جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در پی انتشار خبر حذف ۲۱ پروژه بهداشتی و درمانی مسجدسلیمان

به گزارش شهرآواخبر ، در پی انتشار خبری با موضوع  حذف ۲۱ پروژه بهداشتی و درمانی مسجدسلیمان در پایگاه خبری شهرآواخبر،  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان جوابیه ای را به شرح ذیل منتشر کرد:

جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان در پاسخ به مطلب مندرج در آن پورتال خبری با موضوع ” حذف ۲۱ پروژه بهداشتی درمانی در مسجدسلیمان “. به اطلاع می رساند هيچ یک از پروژه‌ ها مورد اشاره حذف نگردیده و جوابیه زیر به تفکیک پروژه ها در ۸ بند ارسال می گردد؛ لذا مقتضی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در آن پورتال خبری درج گردد.

۱ – در خصوص مرکز خدمات جامع سلامت واقع در منطقه نفتک به اطلاع می‌رساند: هم اکنون مراحل مقدماتی انجام این پروژه‌ جهت صدور سند در اداره مسکن و شهرسازی در حال انجام است و پیمانکار مربوطه جهت احداث این پروژه‌ مشخص و هم اکنون در محل حضور داشته و به منظور تسریع در روند اجرایی پروژه‌ هم زمان با انجام مراحل اقدامات اداری جهت صدور سند ، پی کنی پروژه‌ نیز به اتمام رسیده است .

۲- در خصوص ساختمان ستاد شبکه بهداشت مسجدسلیمان به اصلاع می‌رساند:
با توجه به اینکه برگزاری مناقصه این پروژه در پایان سال گذشته بوده است و شروع و اجرای کار در سال ۱۴۰۲ خواهد بود مقرر گردید مبلغ قرارداد به سال جاری انتقال و محاسبه گردد و این پروژه‌ طی روزهای آتی نیز استارت خواهد خورد .

۳-در خصوص مرکز خدمات جامع سلامت منطقه سالور به اطلاع میرساند: هم اکنون این پروژه‌ با پیشرفت فیزیکی مورد انتظار در دست ساخت بوده و کارگاه فعال می باشد .

۴- در خصوص پروژه‌ مرکز خدمات جامع سلامت شهرک ولیعصر به اطلاع می رساند ، با توجه به نیازسنجی انجام شده پیرامون هزینه تکمیل ساخت پایگاه سلامت ولیعصر برآورد و تأمین اعتبار این پروژه‌ صورت گرفته و طی روزهای آتی این پروژه‌ نیز جهت انجام تشریفات اداری لازم در سایت مناقصات دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار خواهد گرفت .

۵-در خصوص پروژه‌ خانه بهداشت منطقه نمره ۱۱ به اطلاع می رساند ؛ تامین اعتبار پیرامون پروژه مورد اشاره انجام شده است لذا با عنایت به اینکه مالکیت زمین مورد نظر جهت احداث ساختمان این پروژه از آن شرکت نفت می باشد تا کنون اقدامات اداری جهت انتقال مالکیت و واگذاری زمین صورت گرفته که به محض اتمام این مراحل مقدماتی پروژه‌ آغاز بکار خواهد کرد .

۶- در خصوص ساختمان پروژه‌ خانه بهداشت منطقه تمبی به اطلاع می رساند ؛ در خصوص این پروژه‌ نیز تامین اعتبار انجام گردیده و پیمانکار مشخص و هم اکنون کارگاه با پیشرفت فیزیکی مورد انتظار در حال فعالیت می باشد .

۷- در خصوص پروژه‌ احداث ساختمان زیست پزشک ( ۱ و ۲ و ۳ ) مرکز بهداشت مسجدسلیمان جنب پایگاه سلامت ۸ بنگله به اطلاع شهروندان می رساند : برآورد هزینه و تامین اعتبار جهت احداث این سه پروژه‌ بصورت تک واحدی انجام شده و طی روزهای آتی آگهی آن در سایت مناقصات دانشگاه اهواز قرار خواهد گرفت .

۸- در خصوص پروژه‌ ۱۲ واحدی زیست پزشک به اطلاع می رسد ؛ به منظور تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ ۳ پیمانکار جهت انجام آن تعیین گردیده و تا کنون برآورد هزینه ، تامین اعتبار و انجام مناقصه این پروژه ها انجام شده و طی روزهای آتی زمین احداث این پروژه‌ جهت ساخت به پیمانکاران و شرکت های مجری تحویل خواهد شد .

در پایان لازم به ذکر است با عنایت به اهمیت احداث پروژه‌ ها عمرانی در مجموعه بهداشت و درمان شهرستان و گسترش سرانه فیزیکی در این مجموعه طی تلاش و پیگیری های نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مدیر شبکه بهداشت شهرستان مسجدسلیمان تا کنون مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های مورد اشاره تخصیص داده شده است .

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.