امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
- قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
- واژگونی مرگبار خودروی سمند در شهرستان کارون ۲ کشته داشت
- تجدید میثاق مسئولان قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای انقلاب در دیدار با امام جمعه شهرستان
- مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیتالمال با پیگیری دستگاه قضا
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
- مراسم یومُالعَباس در حمیدیه خوزستان
زیرساختها نیازمند توجه بیشتری است
عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت: کمبود زیرساختها، مانع میزبانی مسجدسلیمان در فینال لیگ شد.
به گزارش شهرآوا خبر، فرشید داوودی عضو شورای شهر مسجدسلیمان، از حمایت بیسابقه تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان در لیگ برتر کشتی فرنگی خبر داد.
وی اظهار کرد: امسال برای اولین بار تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان با ترکیب قوی و مربیان برجسته از جمله امین قاسمیمنجزی، قهرمان آسیا، وارد مسابقات لیگ برتر شده است. امیدواریم این تیم بتواند با تلاش و هماهنگی به مقام قهرمانی دست یابد.
وی افزود: “این موفقیت میتواند انگیزهای برای جوانان و ورزشدوستان مسجدسلیمانی باشد و آنان را به سمت کشتی و دیگر ورزشها سوق دهد.”
داوودی در خصوص ترکیب تیم گفت: “در تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان قهرمانان مطرح جهانی نظیر محمدعلی گرایی، دانیال سهرابی، مهدی محسننژاد و کشتیگیرانی از ارمنستان و روسیه حضور دارند که در مراحل مقدماتی عملکرد درخشانی داشتهاند.”
وی از چالشهایی همچون کمبود زیرساختهای ورزشی برای میزبانی رقابتهای فینال ابراز تاسف کرد و افزود: “به دلیل عدم آمادگی سالن ورزشی، مرحله فینال در اهواز برگزار خواهد شد. امیدواریم با همت مسئولین، در آینده نزدیک یک سالن چندمنظوره استاندارد برای ورزش مسجدسلیمان احداث شود.”
مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی روز پنجشنبه، ۲۲ آذرماه، در سالن مسابقات اهواز برگزار خواهد شد. در این مسابقات تیمهای نفت و گاز زاگرس جنوبی، شهرداری مسجدسلیمان، دانشگاه آزاد قم و آلینوس اسلامشهر برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت میپردازند.
شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

