امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 179
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار, اخبار ویژه, حوزه مسجدسلیمان, سیاسی, مسجدسلیمان تاریخ انتشار : 08 جولای 2023 - 23:32 | | ارسال توسط :

فرزند اندیکا، رییس آب و فاضلاب مسجدسلیمان شد/ممنوعیت استخدام فرزندان مسجدسلیمان در سدهای اندیکا

به گزارش شهرآواخبر ؛ صبح امروز و با حضور فرماندار مسجدسلیمان محسن طهماسبی رییس اداره آبفا اندیکا بعنوان رئیساداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان معرفی شد.
فرزند اندیکا، رییس آب و فاضلاب مسجدسلیمان شد/ممنوعیت استخدام فرزندان مسجدسلیمان در سدهای اندیکا

انتصاب طهماسبی در حالی صورت گرفت که بسیاری از مردم اندیکا از روند خدمت رسانی اداره آبفا ناراضی بودند و صدای العطش آنها هر روز به گوش می رسد و مشخص نیست وقتی که مدیری توان مدیریت یک شهرستان کوچک مانند اندیکا را نداشت چگونه می تواند مدیریت یک شهر بزرگتر با انبوهی از مشکلات را بر عهده بگیرد.

از ظواهر امر پیداست این تغییر و تحول تنها در راستای سیاست های قومی نماینده مجلس صورت پذیرفت است و مصلحت یک شهر به پای منافع فردی ذبح شده است.

امروز در حالی که یکی دیگر از فرزندان اندیکا بعنوان مدیر در مسجدسلیمان معرفی شد، خبری مبنی بر ممنوعیت بکارگیری فرزندان مسجدسلیمان در سدهای اندیکا منتشر شد که با واکنش های مختلفی همراه بود.

جناب آقای ورناصری لازم است این رفتارهای دوگانه در قبال مردم مسجدسلیمان را پاسخ دهد و مشخص کند که چگونه فرزندان مسجدسلیمان نمی توانند در اندیکا کارگری کنند اما صندلی های مدیریت مسجدسلیمان باید در اختیار فرزندان اندیکا قرار بگیرد.

این سیاست ها بیش از هر چیز دیگری به وحدت اقوام و حسن همجواری لطمه می زند و نباید امنیت منطقه فدای تفکرات نژادپرستانه یک فرد یا گروه شود.

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : شهرآواخبر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.