امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 321
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار, مسجدسلیمان تاریخ انتشار : 04 اکتبر 2023 - 22:02 | | ارسال توسط :
برگزاری جلسه بررسی پیشرفت پروژه های مشارکتی نفت در مسجدسلیمان

فرماندار مسجدسلیمان: منازل باقی مانده در مناطق آلوده به نشت نفت و گاز شهرستان باید تعیین تکلیف شوند

به گزارش شهرآواخبر به نقل از  روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور فرماندار مسجدسلیمان،حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه،دارابی مشاور اجتماعی وزیر نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی و جمعی از مدیران ادارات،جلسه بررسی میزان پیشرفت پروژه های مشارکتی نفت در حوزه های مختلف در این شهرستان برگزار شد. فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت: […]

فرماندار مسجدسلیمان:   منازل باقی مانده در مناطق آلوده به نشت نفت و گاز شهرستان باید تعیین تکلیف شوند

به گزارش شهرآواخبر به نقل از  روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور فرماندار مسجدسلیمان،حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه،دارابی مشاور اجتماعی وزیر نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی و جمعی از مدیران ادارات،جلسه بررسی میزان پیشرفت پروژه های مشارکتی نفت در حوزه های مختلف در این شهرستان برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت: با همت دولت مردمی خوشبختانه مشارکت نفت در پروژه های مختلف شهرستان قابل لمس است و امروز پروژه های مختلفی در حوزه های راه،مسکن،ورزش،درمان،آب و فاضلاب و….در شهرستان فعال هستند که بصورت مشارکتی یا از محل اعتبارات نفت و آلایندگی ها تامین اعتبار می‌شوند.

وی ادامه داد: مسجدسلیمان با توجه به اینکه یک شهر نفتی می‌باشد بدون شک نیازمند توجه بیشتر است و موارد زیادی وجود دارد که نیازمند اهتمام و مشارکت وزارت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی هستند.

مولایی افزود:یکی از مواردی که امروز مسجدسلیمان نیاز دارد بحث تعیین تکلیف مناطق آلوده به نشت نفت و گاز است تا مردم این مناطق از بلاتکلیفی خارج شوند زیرا برخی مناطق آلوده به نفت و گاز امروز به همین دلیل تبدیل به مخروبه شده اند.

حجت الاسلام سیداحمدی در ادامه جلسه ضمن اشاره به مشارکت خوب نفت در پروژه های فعال شهرستان و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،بر لزوم توجه بیشتر وزارت نفت به توسعه زیرساخت ها در مسجدسلیمان و تعریف پروژه های عمرانی بیشتر در منطقه تاکید کرد.

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمانةطضش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.