امروز : جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵ - 11 محرم 1448
- آتشسوزی در پتروشیمی کارون مهار شد
- راهنمای مدیریت بحران برای پیشگیری از گرمازدگی
- عبور ایمن در تنگه هرمز خارج از ملاحظات ایران تضمین نمیشود
- شهید شمخانی یک استراتژیست نظامی در سطح و تراز جهانی بود
- دشمنان ایران به اصول انسانی، اخلاقی و حقوق بینالملل پایبند نیستند
- وزش باد، رگبار و رعد و برق در برخی مناطق طی ۵ روز آینده
- عزاداری شب دهم محرم در اندیمشک
- قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
- واژگونی مرگبار خودروی سمند در شهرستان کارون ۲ کشته داشت
- تجدید میثاق مسئولان قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای انقلاب در دیدار با امام جمعه شهرستان
- مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیتالمال با پیگیری دستگاه قضا
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
پروژه بزرگ آسفالت مناطق مختلف شهر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان آغاز شد
شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ آسفالت مناطق مختلف شهر خبر داد.
به گزارش شهرآوا خبر، محمد خسروی در این ارتباط بیان داشت: این پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی تعریف و پیمانکار آن پس از روند برگزاری مناقصه در سامانه ستاد و ارزیابی کیفی مشخص شد و امروز با لطف خدا عملیات اجرایی آن از منطقه سر مسجد آغاز شد.
وی اضافه کرد: مناطق هدف این پروژه کلیه محلات کم برخوردار حد فاصل میدان باشگاه مرکزی تا دانشگاه آزاد اسلامی شامل: بازار چشمه علی، کولرشاپ، جی تایپ، سرمسجد، ریل وی، چهاربیشه، نفتک و … می باشند.
شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه اولویت اجرای پروژه، معابر و محورهای اصلی مناطق است و بر اساس نیاز مردم اولویت بندی خواهند شد، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم ابتدا معابر اصلی این مناطق آسفالت شوند اگر در ادامه کار فرصت به آسفالت معابر فرعی رسید حتما ورود خواهیم کرد.
خسروی در خاتمه سخنان خود گفت: در برنامه ریزی پروژه علاوه بر آسفالت، زیرسازی و احداث جوی و جدول نیز دیده شده است یعنی بر اساس نیاز هر منطقه شرح کار آماده و سپس آن منطقه آسفالت خواهد شد.
در ادامه فرشید داودی رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر اظهار داشت : این پروژه طی سال گذشته از محل اعتبارات جاری تعریف شده بود با توجه به محدودیت اعتبارات جاری و عدم تامین این اعتبار از محل جاری ، با تصمیم شهردار و شورای شهر مقرر شد از محل عوارض آلایندگی تامین اعتبار گردد.
وی افزود: منطقه سرمسجد از جمله محلات قدیمی شهری است که معابر آن پس از ۳۰ سال مجددا آسفالت شدند.
وی ادامه داد: قرارداد پیمانکار به شکلی است که باید با دو اکیپ فینیشر و دو اکیپ دستی در حال انجام کار باشد همچنین در صورت نیاز معابر منطقه به زیرسازی ، اکیپ زیرسازی آن نیز فعال خواهد شد.

شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
