امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ - 10 محرم 1448
- عزاداری شب دهم محرم در اندیمشک
- قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
- واژگونی مرگبار خودروی سمند در شهرستان کارون ۲ کشته داشت
- تجدید میثاق مسئولان قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای انقلاب در دیدار با امام جمعه شهرستان
- مختومه شدن پرونده فروش گاز ترش مسجدسلیمان/ احیای ۵۹ میلیون دلار از حقوق بیتالمال با پیگیری دستگاه قضا
- آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در خوزستان
- جزئیات برنامه شهرداری تهران در آیین وداع و تشییع رهبر شهید
- «لوفتهانزا» به ایران بازمیگردد
- حرکت دستههای عزاداری اندیمشک در شب تاسوعا
- ۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار به پردیس محقق شد
- عارف: بعد از جنگ رمضان انسجام، وحدت و حضور مردم بسیار بیشتر شد
- ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم کربلا شدند
- آغاز فصل اول کاوشهای باستانشناسی محوطه کلگه زرین
- تجدید میثاق مجموعه قضایی مسجدسلیمان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضاییه
- رشد ۲۸ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)
- برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۵ نقطه از منطقه یک تهران
- انتصاب معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور
- رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاریهای نفتی
- عزاداری ماه محرم در حسینیه «عقیله الطالبین» اهواز
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران برای روزهای وداع و تشییع پیکر رهبر انقلاب
پرچم کشتی مسجدسلیمان بالا خواهد ماند
شهردار مسجدسلیمان گفت: هدف ما این است که این موفقیت انگیزهای برای جوانان عزیز و پرشور مسجدسلیمان باشد و همچنان پرچم افتخار شهرمان در رشته کشتی برافراشته باقی بماند.
به گزارش شهرآوا خبر، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان اظهار کرد: “شرایط تیم کشتی ما در حال حاضر بسیار خوب است و تمام تلاش خود را میکنیم تا با کمک خداوند و تلاش تیم، با مقام قهرمانی به شهر بازگردیم. هدف ما این است که این موفقیت انگیزهای برای جوانان عزیز و پرشور مسجدسلیمان باشد و همچنان پرچم افتخار شهرمان در رشته کشتی برافراشته باقی بماند.”
وی ادامه داد: “این تیم با حمایت همهجانبه مسئولین شهری، از جمله شورای شهر، نیروهای نظامی و انتظامی، و دیگر نهادهای پشتیبان، توانسته به جایگاه امروز برسد. از تمامی این عزیزان، به ویژه اعضای محترم شورای شهر که نقشی کلیدی در این موفقیت داشتهاند، صمیمانه سپاسگزارم.”
خسروی تاکید کرد که تلاشهای شبانهروزی مسئولین برای ارتقای ورزش کشتی در مسجدسلیمان با هدف ایجاد شور و انگیزه میان نوجوانان و جوانان این شهر صورت گرفته است. او ابراز امیدواری کرد که مردم از این خدمات راضی باشند و تأکید کرد: “شهد شیرین خدمت به مردم عزیز مسجدسلیمان گوارای وجودشان باشد.”
مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی روز پنجشنبه، ۲۲ آذرماه، در سالن مسابقات اهواز برگزار خواهد شد. در این مسابقات تیمهای نفت و گاز زاگرس جنوبی، شهرداری مسجدسلیمان، دانشگاه آزاد قم و آلینوس اسلامشهر برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت میپردازند.
شهرداری , شهرداری مسجدسلیمان , مسجدسلیمان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

