امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 397
  پرینتخانه » شهرداری مسجدسلیمان تاریخ انتشار : 01 اکتبر 2023 - 13:29 | | ارسال توسط :

برگزاری مراسم تجلیل از آتش‌نشانان در مسجدسلیمان/در ۴ ماهه گذشته ۶۶۲ عملیات توسط سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان انجام شده است

به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی از آتش نشانان شهرداری مسجدسلیمان تجلیل و قدردانی شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی مراسم تجلیل از نیروهای خدوم و پرتلاش آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان با حضور رییس شورای اسلامی شهر، جمعی […]

برگزاری مراسم تجلیل از آتش‌نشانان در مسجدسلیمان/در ۴ ماهه گذشته ۶۶۲ عملیات توسط سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان انجام شده است

به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی از آتش نشانان شهرداری مسجدسلیمان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی مراسم تجلیل از نیروهای خدوم و پرتلاش آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان با حضور رییس شورای اسلامی شهر، جمعی از معاونت ها و مدیران شهرداری و جمعی از مسئولین شهرستان از آتش‌نشانان سازمان شهرداری تقدیر شد.

به همین مناسبت نیروهای آتش نشانی با حضور در گلزار شهدای گمنام نفتک به مقام والای این شهدا ادای احترام کردند سپس با برگزاری رژه خودرو‌های آتش‌نشانی و امدادی در شهرستان این روز را گرامی داشتند.

در ادامه تقدیر از آتش نشانان حکمت نژاد رییس شورای شهر ضمن تبریک هفته وحدت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان هفتم مهر را روز تجلیل از آتش‌نشانان جان برکف و فداکار دانست و از خدمات شایسته رئیس و کارکنان این سازمان تقدیر و تشکر نمود.

ابوذر اسدپور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری مسجدسلیمان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان ضمن تبریک این روز گزارش عملکرد ۴ ماهه این سازمان را تشریح کرد.

اسدپور در ادامه افزود: در ۴ ماهه گذشته ۶۶۲ عملیات نجات توسط آتش نشانان شهرداری مسجدسلیمان انجام شده است که ۴۸۹ مورد مربوط به عملیات اطفای حریق و ۱۷۳ مورد مربوط به عملیات امداد و نجات بوده است.

وی افزود: با پیگیری های شهردار جهادی جناب آقای آرش قنبری خودرو آتش نشانی که جهت بازسازی به شهرستان امیدیه ارسال شده بود بعد از ۶ سال به مجموعه خودرو های عملیاتی ما اضافه شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

اسدپور افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده و مساعدت و دستورات شهردار محترم ۵۰۰ میلیون تجهیزات جهت انجام عملیات های آتش نشانی و امداد و نجات به مجموعه اتش نشانی اضافه شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان افزود: در طول ۴ ماه گذشته توانستیم با پیگیری ها و‌ کمک شهردار ایستگاه های اتش نشانی را تعمیر، بهسازی و رنگ آمیزی کنیم.

همچنین با پیگیری مخزن ایستگاه شماره ۳ را که فرسوده بود با خرید منبع ۱۲ هزار لیتری جدید تعویض کنیم.

اسدپور ادامه داد: جهت رفاه حال پرسنل تمامی ایستگاه ها به یخچال، تلویزیون، موکت و کلیه لوازم رفاهی مجهز و البسه کامل کلیه پرسنل را خریداری و به آنها تحویل دهیم.

اسدپور در در پایان با تقدیر و تشکر از تلاش های همه‌ی مجموعه شهرداری خصوصا شهردار محترم در راستای حمایت از این سازمان بیان کرد: امیدواریم با حمایت های بیشتر بتوانیم تجهیزات و ماشین آلات این سازمان را به روز رسانی کنیم.

در پایان مراسم با اهدای لوح و گل از پرسنل آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان تجلیل به عمل آمد.

نویسنده : آرش آسترکی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.