امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 212
  پرینتخانه » دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار : 13 جولای 2023 - 17:02 | | ارسال توسط :
با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلام

جلسه بررسی مشکلات شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل برگزار شد+تصاویر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: پرداخت تسهیلات تکمیلی و بلاعوض جهت تکمیل واحدهای نیمه کاره طی یک ماه آینده مصوب و ابلاغ خواهد شد/ قرارگاه تکمیل واحدهای نیمه تمام شهرک امام رضا(ع) و شهرک ولیعصر(عج) بزودی در مسجدسلیمان راه اندازی خواهد شد علیرضا ورناصری:اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان جهت بهسازی دو شهرک امام رضا(ع) و ولیعصر توسط وزارت نفت
جلسه بررسی مشکلات شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل برگزار شد+تصاویر

شهرآواخبر : با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روح الله عمادی مدیر کل بنیاد مسکن استان خوزستان و پیمان مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان جلسه بررسی مشکلات شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل برگزار شد.

به گزارش شهرآواخبر به نقل از پایگاه خبری رویش زاگرس رئیس بنیاد مسکن کشور در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که در سفر رئیس محترم جمهور به استان خوزستان جهت تکمیل واحدهای مسکونی مردم در شهرستان مسجدسلیمان تصمیمات خوبی گرفته شد که مراحل تصویب نهایی را می گذراند. وی ادامه داد: در بجث تسهیلات تکمیلی و بلاعوض نیز با پیگیری های انجام شده ظرف یک ماه آینده مصوب و ابلاغ خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص بازسازی منازل زلزله زده شهرستان  اندیکا نیز گفت: فاز اول انجام و بازسازی فاز دوم که در سفر رئیس جمهور مطرح شده بود در حال پیگیری اخد تسهیلات هستیم.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تسریع و اجرای طرح هادی گفت: با توجه به تعدد روستاها در ۴ شهرستان وظیفه بنیاد سنگین تر است به همین دلیل با تصویب مجلس محترم ۴ هزار میلیارد تومان قیر طی هفته آینده نهایی خواهد شد که سهم مناسبی از آن به شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل خواهد رسید و در اجرای طرح هادی جهش خوبی خواهیم داشت.

وی همچنین وعده داد قرارگاه تکمیل واحدهای نیمه تمام شهرک امام رضا(ع) و شهرک ولیعصر(عج) بزودی در مسجدسلیمان راه اندازی خواهد شد ضمن آن که یکی یا دو شرکت زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت نظارت و تسریع در مسجدسلیمان مستقر خواهند شد…

علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طی دو حادثه زلزله در سال های ۹۸ و ۱۴۰۰ که خسارات زیادی را به مردم این دو شهرستان وارد کرد مسئولان محترم بنیاد مسکن عهده دار جبران برخی از این مشکلات شدند که برخی از آن تعهدات باقی مانده است و خوشبختانه امروز با حضور دکتر نیکزاد تصمیمات خوبی جهت حل این مشکلات گرفته شد.

وی ادامه داد: علاوه بر مشکلات حادثه زلزله به دلیل گستردگی حوزه در خصوص مقاوم سازی مسکن روستایی و بافت های فرسوده نیز انتظاراتی داشتیم که خوشبختانه با نگاه ویژه رئیس محترم بنیاد و راه اندازی قرارگاه مسکن تلاش خواهیم کرد همه مصوبات مورد پیگیری و اجرایی شوند.

ورناصری در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان جهت بهسازی دو شهرک امام رضا(ع) و ولیعصر توسط وزارت نفت خبر داد و گفت: هفته گذشته در سفری که با وزیر محترم نفت جهت حضور در اجلاس اوپک داشتم پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان توسط وزارت نفت جهت بهسازی این دو شرکت اختصاص داده شد که پس از طی مراحل اداری پرداخت خواهد شد.

 

 

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : رویش زاگرس
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.