امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 245
  پرینتخانه » دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار : 23 جولای 2023 - 20:31 | | ارسال توسط :

مشروح گزارش جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان حجت الاسلام سید احمدی: پروژه چهارخطه کردن محور مسجدسلیمان-اهواز کار بزرگی است در حال انجام می باشد فرماندار مسجدسلیمان: ادارات مصرف برق خود را مدیریت کنند فعالیت طرح اوقات فراغت و مهارت آموزی رایگان دانش آموزان در مساجد و آموزشگاه های شهرستان فرمانده سپاه ناحیه مس به گزارش شهرآواخبر،صبح […]

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان

حجت الاسلام سید احمدی:

پروژه چهارخطه کردن محور مسجدسلیمان-اهواز کار بزرگی است در حال انجام می باشد

فرماندار مسجدسلیمان:

ادارات مصرف برق خود را مدیریت کنند

فعالیت طرح اوقات فراغت و مهارت آموزی رایگان دانش آموزان در مساجد و آموزشگاه های شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه مس

به گزارش شهرآواخبر،صبح امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه،فرماندار مسجدسلیمان و مدیران ادارات جلسه شورای این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سیداحمدی گفت:امام حسین (ع)پرچم دار احیا دین خداست و هرچه در توان داشت برای زنده کردن دین خدا هزینه کرد و امروز هرچه داریم از محرم و صفر است.
وی ادامه داد:پروژه های خوبی در شهر در حال انجام است و همین کار چهارخطه کردن محور مسجدسلیمان هرچند دیر اما کار بزرگی می باشد که در حال انجام است.

فرماندار مسجدسلیمان در ادامه جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)گفت:یکی از مهم ترین اولویت ها در شهرستان بحث کار فرهنگی است و در همین راستا کارهای خوبی صورت گرفته است و برای اولین بار مسابقات آموزش حفظ قرآن با حضور ۶۴ دانش آموزان نوجوان با همکاری برخی ادارات و محوریت سپاه شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.
وی ادامه داد:در راستای تکریم خانواده هم همایش حجاب و عفاف در چند مدت گذشته برگزار گردید و از بانوان فعال حوزه حجاب و عفاف شهرستان هم تجلیل صورت گرفت و پس از آن به ۴۰ زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جهیزیه اهدا شد و یکی دیگر از مهم ترین برنامه های فرهنگی می توان به برگزاری راهیان پیشرفت،کلاس های کنکور رایگان و آموزش های اوقات فراغت در محلات،مساجد و آموزشگاه های شهرستان با هدف مهارت آموزی دانش آموزان بصورت رایگان اشاره کرد.
مولایی افزود:در حوزه عمرانی مسجدسلیمان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است و امروز با حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی،هر گوشه شهر یک پروژه عمرانی فعال است از پروژه تعریف و چهارخطه کردن ورودی شهر گرفته تا نوسازی مدارس،پروژه های در حال اجرای شهرداری مثل بلوار دوم،پارک گل نرگس،پل داریوش محمدی و پروژه های شبکه بهداشت و درمان که هم اکنون در حال فعالیت هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود:با توجه افزایش دما و گرمای بی سابقه ادارات باید نسبت به مصرف بهینه برق اهتمام بیشتری داشته باشند و میزان مصرف خود را مدیریت کنند.
فرماندار مسجدسلیمان در پایان از زحمات و همکاری شورای تامین در راستای ایجاد امنیت در شهرستان تاکید کرد و خواستار تقویت تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان شد.
فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان در پایان جلسه در سخنانی گفت:امروز یکی مهم ترین مباحث که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم است جنگ اطلاعاتی و نرم دشمن است و در همین راستا هم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند تا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت کنند.

وی افزود:دشمن براحتی با فضاسازی روی ذهنیت و ادراک جوانان،هنرمندان و افراد سلبریتی را به فاصله می‌کشاند و بدنبال کمرنگ کردن اعتماد مردم به نظام است و امروز باید در مقابل دشمن راهبرد متقابل گرفته شود و در شرایط فعلی باید مدیریت فضای مجازی در اولویت باشد.

سرهنگ محمودی یادآور شد:یکی از بزرگترین طرح های حفظ قرآن قرآن در مسجدسلیمان شروع شده است که تعداد ۶۴ دانش آموز در حال حفظ قرآن هستند و تشکر میکنم از امام جمعه و فرماندار مسجدسلیمان که با همه توان پای کار برگزاری طرح هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان در پایان گفت:تقویت اقدامات فرهنگی،راه برون رفت جامعه از آسیب های اجتماعی است و هرچه در فرهنگ هزینه شود قطعا سرمایه گذاری است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان در پایان جلسه شورای اداری مدیران نوسازی مدارس،کانون پرورش فکری و بخشدار گلگیر ارائه عملکرد کردند و با نوای حجت الاسلام قندعلی مراسم روضه خوانی و سینه زنی برگزار شد.

لازم بذکر است فرماندار مسجدسلیمان در پایان هم از اسدی رئیس هواشناسی شهرستان برای خدمات چند ساله و نائل شدن به بازنشستگی تجلیل نمود.

نویسنده : آرش آسترکی | منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.